احمدی‌نژاد داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری شد آغاز چهارمین روز ثبت‌نام کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) حمله دوباره ارتش یمن به ناو هواپیمابر آیزنهاور در دریای سرخ (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان اسرائیلی در تل آویو + فیلم فراخوان عراق برای تشکیل ائتلاف رسانه‌ای بین‌المللی با هدف افشای جنایات رژیم صهیونیستی سناتور آمریکایی: نتانیاهو یک جنایتکار جنگی است و نباید به کنگره دعوت شود حمله رژیم صهیونیستی به بعلبک لبنان یکی از رهبران حماس: ما به دنبال توافق کامل هستیم وکیل ترامپ: حکم دادگاه، شرکت دونالد ترامپ در انتخابات را متوقف نخواهد کرد منابع انگلیسی از وقوع حادثه در دریای سرخ خبر دادند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) حمله حزب الله لبنان به مقر توپخانه رژیم صهیونیستی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کاردار سوئد به وزارت امور خارجه احضار شد سازمان ملل: غزه به ویرانه تبدیل شده است تظاهرات هزاران شهرک‌نشین در برابر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی باقری: پیوندهای قلبی بین ملت‌های ایران و بوسنی وهرزگوین انکارناپذیر است روسیه: ۱۵۰ اسیر اوکراینی و روسی مبادله شدند رسانه صهیونیستی: تل‌آویو توقف جنگ در مرحله دوم توافق را پذیرفته است معترضان خیابان‌های سراسر سرزمین‌های اشغالی را بستند یمن: تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن بدون پاسخ نخواهد ماند پیام تسلیت السیسی به مخبر
سرخط خبرها

آغاز برنامه‌های نماز عید فطر از ساعت ۷ در مصلی| نماز ساعت ۸ به امامت رهبر انقلاب اقامه می‌شود

  • کد خبر: ۱۵۹۳۴۵
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
آغاز برنامه‌های نماز عید فطر از ساعت ۷ در مصلی| نماز ساعت ۸ به امامت رهبر انقلاب اقامه می‌شود
رئیس ستاد برگزاری نماز عید فطر گفت: برنامه‌های ما در جایگاه نماز به‌صورت رسمی از ساعت ۷ صبح آغاز و حدود ساعت ۸ صبح نماز به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام علی نوری صبح امروز درباره جزئیات برنامه‌ها اظهار داشت: بعد از سه سال وقفه ان‌شاالله نماز عید سعید فطر امسال به امامت رهبر معظم انقلاب در مصلای تهران برگزار می‌شود. نماز عید فطر امسال با شعار «عید بندگی و همبستگی» اقامه خواهد شد. مسیر‌های منتهی به محل برگزاری نماز جمعه و تمهیدات ترافیکی از سوی راهنمایی و رانندگی اعلام خواهد شد. سعی شده با همکاری شهرداری بنر‌هایی در سطح شهر برای اطلاع‌رسانی نصب شود و از ساعت ۵ صبح اتوبوس و مترو رایگان خدمت‌رسانی کنند.

رئیس ستاد برگزاری نماز عید فطر افزود: درب‌های مصلای تهران از وقت اذان صبح و ساعت ۴ باز خواهد شد و میزبان نمازگزاران هستیم. برنامه‌های ما در جایگاه نماز به‌صورت رسمی از ساعت ۷ صبح آغاز خواهد شد و حدود ساعت ۸ صبح نماز به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی اقامه خواهد شد و سپس ایراد خطبه‌های نماز را خواهیم داشت.

نوری تاکید کرد: تمرکز برای ورود به مصلی از درب‌های شمالی از بزرگراه شهید سلیمانی و ایستگاه متروی مصلی در نظر گرفته شده و درب‌های شماره ۱۸، ۱۹ و ۲۰ مصلی در ضلع شمال بازگشایی خواهد شد. همچنین توقف‌گاه‌ها و پارکینگ‌های وسیعی در ضلع شمالی مصلی در نظر گرفته شده تا مشکلی در پارک خودرو‌ها نداشته باشیم. مترو در زمان برگزاری نماز عید فطر در ایستگاه شهید بهشتی توقف نخواهد داشت و ایستگاه‌های میرزای شیرازی، شهید قدوسی و سهروردی جایگزین خواهد شد.

رئیس ستاد برگزاری نماز عید فطر تصریح کرد: مردم در زمان حضور در مصلی حتما مهر و سجاده همراه خود داشته باشند و از همراه آوردن وسایل غیرضروری پرهیز کنند تا در مبادی حفاظتی و انتظامی دچار توقف و ترافیک نشویم. از مردم می‌خواهیم از درب‌های شمالی وارد مصلی شوند؛ البته در سمت شرقی هم درب‌های شماره ۱۲ تا ۱۵ باز خواهد بود.

وی در خاتمه با بیان اینکه نماز عید فطر به‌صورت زنده از طریق شبکه‌های صداوسیما پخش خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما این آمادگی را داریم که اگر روز جمعه به‌عنوان عید فطر اعلام شد، نماز عید فطر را با آمادگی کامل برگزار کنیم؛ اگر این‌طور شود با برگزاری نماز عید فطر در مصلی تهران، دیگر نماز جمعه را نخواهیم داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->